Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2011

torebki c.d.

Tym razem czarna torebka przystrojona filcowymi kwiatami. Tył torebki jest czarny i całkowicie gładki. W środku wszyłam czarną podszewkę z kieszonką.


Dwie następne torebki będą utrzymane w takiej oto kolorystyce. Będą dość duże, pomieszczą format A4. Więcej zdjęć pokażę jak już będą skończone.


I jeszcze kilka zdjęć moich kolczyków


Wszystkie pokazywane przeze mnie rzeczy są do sprzedania. Zachęcam  zainteresowane osoby do kontaktu ze mną j_ant@o2.pl Odpowiem na wszystkie pytania :)

6 komentarzy:

  1. Piękne kolczydła sama nie wiem które bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne!strasznie mi sie podobaja te filcowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cudne kolczyki!!! szczególnie te kolorowe i zielone!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. folcowe cuda to dobre określenie Twoich dzieł... mam nadzieje, ze będzie Cię tu więcej!
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze, kolorowe to tektura z kordonka oklejona cieniowaną wełną. Nieźle się namęczyłam żeby równo poprzyklejać i nie upaćkać wełny. Swoją drogą mam niemoc twórczą od jakiegoś czasu :( Pozdrawiam wszystkie panie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne miejsce pełne filcowych cudów! :) Marzę o tym żeby nauczyć sie robić takie rzeczy - na razie podziwiam twoje :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, za każde słowo :)